Prensesannesiiiiiii Merhaba 39 günlük bebeğim var dogdugu zaman saglık ocagindaki topuk kanından alınan testte tsh hormonu yüksek cıktı 1 hafta sonra tekrar yapıldı ve tekrar yüksek cıktı ve bizi hastaneye yonlendirdiler şişli etfalde dun kan verdik tekrar bakılması ıcın ve yine yüksek cıktı ve tedavı için ilaç yazdı onu kullanmamızı soylediler ve 10 gun sonra bakılması icin tekrar cagirdilar suan o kadar cok kotuyum ki anlatamam nolur bizim icin dua edin Allahım kızıma sifa versin değerleri normale donussun lütfen kızlar dua edin allah rızası için 😓😓😭😭😭
MucizemE Prensesannesiiiiiii Rabbimin izniyle iti olur inşallah bir sıkıntı olmaz peki sende Ths yüksekliği varmıydı troid hastalığı