CansuAlya19- benimde ilk gebeliğimi 9 haftalıkken kalbi hiç atmadığı ve kese bozulmaya başladığı için sonlandırmıştık. Tamamen uyuttular beni, anestesi uzmanı güzel şeyler düşün şimdi dedi, ne düşünsem ki diyene kadar gitmişim, uyandığımda herşey bitmiş, odadama alınmıştım. Sonrasında 3 gün yattım ama ağrıdan değil biraz piskolojik olarak iyi hissetmiyordum. 3 ay sonra da tekrar hamile kaldım be çok şükür kızımı kucağıma aldım. Ama bazı doktorlar 6 ay beklemeyi öneriyor.