Ipekbocugu Haftadan beri, ayakta kaldığımda sağ bacagimin üst kısmı uyuşuyor, yürürken de oluyor beni rahatsız ediyor. Yaşayan oldu mu neler yaptınız, acaba egzersizi filan var mı 🙄
kelebek15 Ipekbocugu bu sabah sağ bacak ağrımdan dolayı uyandım uykumdan.once dedim sağıma mi yattım ondan mı ağrıdı soluma döndüm ama nafile geçmedi.kalktim ben de uyuyamadim🤔
karabc Ipekbocugu bende fıtık olduğu için malesef çok fazla çekme oluyor. Eğer riskiniz yoksa yürüyüş yapın. Ben çarşamba nasipse doğuma gireceğim 10 kilo aldım toplam çok almama rağmen bebek son haftalarda ağırlaştıkça daha çok vuruyor. Tuvalette sakın ıkınmayın özellikle kabızlık çok tetikliyor
Kucukkedi Ipekbocugu o haftalarda her gün yaşadım, ayagınızı uzatıp baş parmagınızı geriye dogru götürün yararı oluyor, muz sade maden suyu gibi magnezyum içeren şeyler de tüketmek yararlı olur. Bana doktorum magnezyum destegi de vermişti
Ipekbocugu karabc ya bende de skolyoz ve kifoz var. Zaten pandemi döneminde evden sürekli oturarak çalışmadan dolayı belde de bı sıkıntı oldu ama ben onemseyip dikkate almadım. Şimdi de agirlastikca iyice çıkıyor sanırım 🥴 Teşekkür ederim tuvalet mevzusunu dikkate alacağım.
kelebek15 Ipekbocugu 24 haftalık.gerçi ben de bel düzleşmesi de var hafta ilerledikçe agrilarimin artacaginı bekliyorum