Srcpa Merhaba hanımlar 11+4 teyim Oturunca kasıklarımda ağrı hissediyorum normal mi bilgisi olan cevaplar mı
Kefeli61 Srcpa bende 10+5 canım benim de yatınca çok kasıklarım ve karnım ağrıyor çok ayakta kaldığımda da belim ve kasıklarım ağrıyor normal olduğunu düşünüyorum
Ays0 Bence normal canım zaten olağan dışı olsa anlaşılır galiba. Rahim büyüyor yavaş yavaş yukarı çıkmaya çalışıyor benim hep ağrım vs olurdu 12. Haftada daha fazla olmuştu doktor büyüyor demişti şuan 17+5 hala ara ara oluyor