[silindi] 9+3 um bikac gündür mide kazinmasi beni çok kötü ediyor yemek yiyorum beş dakka sonra midem kazınıyor çok kötü bir his sekerimle mi alakalı çözemedim şekerim normal çıkmıştı yaşayan varmı
edaezgi34 [silindi] benim de durumum nerdeyse aynı 10+1 deyim ve 3 kilo aldım şimdiden. bugün tahlil sonuçlarımı göstermeye gittim kan şekerim düşükmüş onun etkisiymiş bu kadar sık acıkmam
Beril55 [silindi] bende 7+2 yim aynı durumdayız midem acayip kazınıyor ekşiyor sonra biseler daha atıştırıyorum geçiyor ama sık olmuyo Allahtan 🤲🏻🥰
Monarosaa Başta benim de öyleydi resmen acıktığımda midem acıyordu şu an 16 haftalık hamileyim kalmadı öyle bir sorun. Başlarda olması normal sanırım 😃
[silindi] edaezgi34 Ben hiç kilo almadım daha şekerimde 90 larda cikmisti tehlikem yoktu biraz fazla hamurisi tarzı tükettim sanırım o etkiledi belkide çözemedim ama