pink_dream25 Kızlar almayı düşünüyorum. Kullanan var mı sizce yararlı mı almalı mıyım. Kullanan varsa önerdiğiniz hangisi atar mısınız
Star25 pink_dream25 baby plus kullanıyorum gayet güzel ama kilo sıkıntısı var. 9 kiloya kadar taşıyor
Dila21 pink_dream25 bizde joie sansa aldık bebekten önce 3 yaşına yakın oğlum var o denedi biniyo sürekli ☺️🌸
Beyzan pink_dream25 doğuma yakın ya da doğumdan sonra al biz e bebekten joie sansa 2 in 1 aldık çok severek aldık ama bebeğim asla ama asla sevmedi hiç durmadı 7 gün dolmadan iade ettik. İyiki erken almamışım o kadar para boşa giderdi
ataberksmom pink_dream25 Joie serina 2 in 1 aldım hem sağa sola hem ileri geri sallanmalı olduğu için bu modeli tercih ettim:)
nes2009 basakhanim ah çok istiyorum bundan ya.en uygunken 1200tl ydi kimden hediye istesek acaba diye düşünmeye basladım😂😂
Star25 pink_dream25 evet kesinlikle. Hep mutfakta. Ben yemek yapabiliyorum sayesinde. Müzik de çalıyor çok seviyor kızım
Beyzan Dila21 aa ben de almıştım ondsn😍 çok güzeldi çok araştırıp yorum okumuştum kurunca da kumaşı vs çok güzeldi bize kısmet olmadı inşallah sizin bebiş sever 🙂
e_doga Joie Serina 2 in 1 aldım arkadaşım ondan memnun kaldığı için tavsiye üzerine aldım diğer marka ve modeller hakkında bir bilgim yok evde denedik çalıştırdık güzele benziyor tavsiye ederim
Star25 pink_dream25 https://www.e-bebek.com/baby-plus-comfort-otomatik-salincak-p-byp4001/ indirimdeymiş ben aylar önce 500 e aldım