Merhaba kizlar cok üzgünüm beta hcg degerim artmasi gerekirken yariyariya düşmüş kadin doguma gitmemistim aile hekimi kimyasal gebelik olabilir dedi böyle birsey yasayan varmi beni bilgilendirirmisiniz. Hayır görünende şer , şer görünende elbetteki hayır vardir buna cok inanıyorum , cok cok üzgünüm 5 günlük gebelik haberiyle mutlu olmustum yarn kadindoguma gidicem düşüp tekrar yukselen oldumu degeri
😮😑🤔