Oyku10-
artı yönlerini sayayım:
asgari ücret
yol+yemek ticketı(her bankanın değişiyo ama en az 500₺ kadar)
hafta sonu bayram özel günler tatil
prim ile maaşınızı 2ye katlayabilirsiniz
yükselme şansınız var
eksi yönleri:
mesai saati genelde belli değil akşam 9a kadar çalıştığımı biliyorum.
çevre il ve ilçelere sürekli çalışmaya gidiyorsunuz ki bu da ciddi yol parası demek(bazı bankalar kendi finanse ediyor yol parasını)
tuvalet yemek gibi sıkıntılarınız oluyor. özellikle kadınlar olarak sürekli cami arıyorduk tuvalet için
sürekli insanlarla tanışıp, onlarla sohbet etmek zorundasınız.
telefonunuz sabah akşam haftasonu asla susmuyor, susmaması da lazım çünkü müşteri portföyü oluşturmanız gerekiyor prim ve kota doldurmak için
iş baskısı çok fazla, ofis olarak il bölge hedefleriniz olacak bu yüzden üstlerinizden çok fazla baskı gelecek
aklıma gelenler bunlar. ama baktığınız zaman böyle bi dönemde asgari+yol+yemek+haftasonu tatil bulunmaz nimet. sabırlıyım sosyal ilişkim iyi sahada çalışmak beni zorlamaz diyorsanız düşünmeden başlayın