ecce_mommy tatlım aynı şeyi ben 11. Haftada yaşadım. Sanki bir yerden düşmüşüm gibi kuyruk sokumum ağrımaya başladı, nefes alamıyorum, sağıma soluma dönemiyorum, ayağa kalkıp wcye gitmek ölüm gibiydi vs. Doktorumla görüştüm arnica krem varmış. İçeriği tamamen doğal, çiçek özlerinden yapılma dedi doktorum. Bunu kullanabilirsin rahatlatır ve zararı yok dedi. Hatta fizik tedaviye de git dedi. Oraya da gittim. Fizik tedavi doktoru inceledi baya. hamileliğe bağlı, eğilip kalkmada ya da ani manevrada zorlamış olabilirsin. Arnica kremi kullan parol da kullanabilirsin. İyice dinlen dedi. Öyle de yaptım, eğilip kalkma vs asla yapmadım. Bir haftada geçti 😊