Cbgrnk Kızlar 36+5 günlük hamileyim. Sırtımda ve belimde geçmeyen ağrılar var. Bikez kuyruk sokumuma çok fena bi ağrı girdi şiddetli olarak, diğer sırt ve bel ağrısı normal ağrılı, hastahaneye gitsem mi doğum belirtisi midir sizce ?
yesimyavuz Cbgrnk merhaba , hayır bunlar doğum belirtisi değil aynı şeyleri bende yaşıyorum doktorum bel kaslarından kaynaklı olduğunu söyledi doğum belirtisi olduğunda kasık ve karında oluyormuş. Sağlıkla ve hayırlı zamanda kavuşun 🌸
Hazalcinar Cbgrnk bende 34+5deyim ve bu agrilar surekli oluyo sitrese girmeyin kasilmalarinizin duzenligine bakin 10 dakikada bir falan oluyosa gidin
Cbgrnk yesimyavuz yaa çok yakınız desene 😊 Çok teşekkür ederim, Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️