Merve95merve Kızler 37. Haftamdayım saçlarım berbat bir hal aldı doğumda yaklaştı saçları boyatanlar varmı doktorunuz ne diyor
Aysenturnaaa Merve95merve ben kızımda doğuma yakın dip boyamistim organik lerle bunda da dip yapıp ombre yapacağım
cemreninannesi67 Merve95merve cnm benim yan komşum 2 ayda bi bitkiselle bana saçlarını boyatıyordu hamileyken doğum yaptı bebeği 6 aylık oldu bi sorun yaşamadı ama bilemem herkeste farklı olabilir
melikeyakisiklii ilk gebeliğimde doktorum açık havada boyata bilceğimi söylemişti bu bebeğimde de aynısını yapıyorum
Sinemis35 Benim doktorum da ilk üç aydan sonra dogal organik boyayla boyayabilirsin dedi ama ben doğuma yakin boyatirim sadece bir kez
Byzayk0 Merve95merve 27. Haftamdayım 3 gün önce boyattım ve kestirdim doktorum 3. Aydan sonra bir sorun olmaz dedi 😊
Tdof26 Merve95merve bende 33 teyim ilerleyen haftalardaboyatmayı düşünüyorum doktora sordum organik boyayla boya dedi