Ben 36 günlük anneyim ve spinal sezaryenle doğum yaptım. Harikaydı. Sadece ilk ayağa kalkış zordu o da beklediğim kdar zor değildi. Sürekli ağrımkesici de yaptılar zaten. Ben ertesi gün duş aldım hastanede. Duş çok iyi geldi. Doğum yaptığım günün ertesi sabahı bebeğimle yardım almadan ilgilenebildim. Eve çıktıktan sonra bir tane bile ağrı kesici almadım. Kendimi zorladığımda dikişlerim bieaz acıdı ama dikişli olduğumu bile unuttum çoğu zaman👍🏻