Didemcet kilo almaya başladığım an kullanmaya başladım,haftaya dikkat etmedim. ben krem değil hindistan cevizi yağı,kayısı çekirdeği yağı ve kakao yağı sürüyorum. mustela vb. kremlere onca para vermeye gerek yok diye düşünüyorum,içeriği temiz en azından kullandıklarımın.. 29. haftadayım,çatlağım yok🧿😄