Zeynep5353 inşallah canım hayırlı haberler alırsın 🙏 .
BiZde eşim ilaç kullanmadı. 40 adet iğne vardı 2 adet çatlatma iğnesi 3 paket yine farklı bi iğne Transferden sonrada 90 tanede (transferden test gününe kadar vuruldum. Sonuç pozitif olumca 3 ay bitene kadar devam ettim) progestan diye bir iğne . Ben bunları kullanmıştım. Hatırladığım kadarıyla hastaneye 250 lira sağlık raporu ücreti vermiştim. Birde yumurta toplanılacağı gün 600 yada 750 lira yatırdık. Yumurta toplama ücreti 😃Onun dışında diğerleri ilaç ücretiydi sgk belli bir kısmını karşılıyor ya. Oyuzden fiyatta tam emin değilim.
Ama biz çok kararsızdık özelemi gitsek diye hatta 8 bin liraya anlaşmıştık özelde. Sonra bir kere burda deneyelim dedik. İyikide denemişiz. İnşallah seninkide tutar canım.