UraSsmom 4100 TL ödedik, normal doğum istediğim için, sezeryan da 4200 TL, 9 muayene hakkın var, özel oda, refakatçi yatağı yemeği dahil, bebek doğduğunda küvöz gerekli olursa ücretsiz kalabiliyor, doğumdan sonra anne ve bebeğin ilk tedavisi tahlilleri ücretsiz, doğum anında ambulans lazımsa eve ücretsiz ambulans geliyor benim kafama çok yattığı için yaptırdım, 29 haftalık hamileyim henüz bi sorun yaşamadım