Mom97 aşağıda da yazmıştım size de yazayım, kan değerleriniz de bi değişiklik olmasa bile doktorum dedi ki örneğin bebeğiniz doğup 2 yaşına geliyor ağrı ile doktora gidiyorsunuz karaciğerin de sıkıntı çıkıyor bunun sebebi hamilelikte yiyip bişey olmaz dediğiniz şeylerdir