YeilGzlm Kızlar bugün nstye bağlandım sancım çıktı yarında gitmem gerekliymiş açıklık varsa yatış yapılacakmış ama ben sancı hissetmiyorum böyle bişey yaşayıp doğum yapam varmı ?