Merhaba anneler. 27 hafta 5 günlük hamileyim. Arada bir kahverengi lekelenmeler görüyordum ama çok az miktarda oluyordu. Bugün miktar olarak daha çok geldiğini gördüm endişe ettim. Allah korusun erken doğum gibi bir şey olursa diye ödüm kopuyor.
bu durumu yaşayan var mı ? Korkmalı mıyım?