Yattığım yerden kalkasım yok, gece en az beş kere uyanıyorum, yürürken vajinamda ağrı oluyor, bebişim karnımı delecek gibi oluyor, ev temizleyesim yok falan filan 😂
doğmaya da sanırım pek niyetli değil. Bakalım daha neler bekliyor bizi. Sizlerde ne sıkıntılar var kızlar 🙄🤪