Elifberk biz hep normal doğum diye konusmustuk çatı mua falan hep uygundu çokta rahattım ama 38+5 te gittiğimde nst de bebeğimin kalp atışları çok hızlıydı 180 den hiç düşmedi direk doktorumu aradılar o da baktı çok yüksek dedi suyumda azalmaya başlamıştı çok beklemeyelim direk alalım biz riske atmayalım dediler spinal sezeryan oldum. Zaten son haftalarda bende çok korku olmuştu normal Doğumdan bile korkmuştum sezeryana sıcak bakmıştım 😅Belden iğne hiç o kadar kötü bir şey değil ameliyat çok iyi geçti ekip çok iyiydi korkulacak bir şey yoktu aslında ama İlk ayağa kalkış benim için çok kötüydü o ağrının tarifi yok anlatamam.. sonra eve geldim tabiki karnım ağrıyordu oturup kalkamıyordum. Evin içinde sürekli Yürüyerek ağrılarımı hafiflettim 5 gün sonra büyük abdeste çıktım. Ondan sonra ağrılarım dahada hafifledi gün geçtikçe dahada iyi oldum. Duşumu kendim almaya başladım yani her şey sende bitiyor kendine inan güven canım inşallah gönlünce olur sağlıkla bebeğine kavuşursun en önemlisi o ☺️☺️🙏🏻