Aysunduruu benim doktor şuan için normal doğuma karşı bi sebep olarak görmüyor hem tansiyon hem şekerim var ikisi için de ilacım var gebelikten dolayı oluşan. Doğum şeklimi nisanda belirleyecek işte bebiş de dönmüyor ya hayırlısı bakalım ne kısmetse ne hayırlısıysa o olsun inşallah 🤲🏼