Nazzprlkci valla ben 10 nunca haftadayım. Ama geceleri 3 e kadar falan uyuyamıyorum. Zaten sürekli tuvalete cıkıyorum. Hiçte öyle uykum olmuyor. Bende doktora sordum. Gebelerim cok uyuması gerekmiyormuydu. Benim hiç uykum gelmiyor diye . Heralde kiminin uykusu geliyor. Kiminin uykusu gelmiyor😁