Bende Melek hanima gidiyordum. İlk doğumumda da ona gidiyordum çok memnun kalmistim. Şimdi bende doktor arayışındayım oya hanım ve şebnem hanım var su hastanesinde şuan ama kararsizim gidip gitmemek konusunda, melek hanima çok alismistim ayrilmasi kötü oldu.