Ceren1993 Merhaba arkadaş hamile çekimi yaptırmak istiyorum testtürlüyüm bildiğiniz güzel modeller var mı acaba ben bulamadım ama yardımcı olur musunuz
Esraakk Yani tercih meselesi tabii ama tesettürlüyüm bende. Göbeğimi saklayacak elbiselere bakıyorum daha çok. Hamile çekimi biraz daha göbeği ön plana çıkaran bir çekim olduğu için pekte uygun gelmiyor bana
Ceren1993 Esraakk ya ben bi elbise modeli beğendim hiç göbek belli değil zaten fiyatı 650₺ işte o beni biraz düşündürüyor