Fasulye-87 ElifLaren şimdilik mumsy natural aldım canım en doğalı o. Ve geçti olmuyor her akşam sürüyorum
Eeeeannesi Hdgn21 ben ilk kızımda doğumdan sonra acıdan emziremez hale gelmiştim tavsiye üzerine gümüş kapak aldım ve hayatımı kurtardı diyebilirim bence kesinlikle alınmalı
Helinrojbinn Aysenur_20 cay bardagi yada varsa bos krem kutusuna biraz su koyuyorsun snra ayva cekirdeklerini koyup bir iki gun bekletiyorsun krem oluyo cildine catlarlara yaralara cok super bi krem. cildi genclestirir.net bilgi 😊
littlemysunshine ElifLaren Merhaba aynı durumu ben de yaşıyorum🙄Doktoruma sormayı da unutuyorum hep.Sizinki de sarımtırak bi renkte değil mi? Bende bazen aşırı kaşıntı da yapabiliyor.Hatta bikaç kere kopardım.Sonra zarar veririm mikrop kapar diye dokunmuyorum lansinohun göğüs ucu kremini sürüyorum haftada iki kere falan yetiyor.Daha nemli ve kabuksuz oldu kremden beri
ElifLaren littlemysunshine inan bende unutuyorum sürekli bende mustela göğüs ucu var ama sürmedim daha bende süreyim çok değişik gerçekten ya koparılıyo ama koparınca bende korkıyorum
derinsart Hdgn21 gümüş kapak aldım , lansinoh krem aldım kücük boy, ayva cekirdegi biriktirdim, incia gögüs ucu kremini de 1 ay kala başladım kullanmaya.. doğuma 2 hafta kala kapaklair takcam 1 hafta kala da lansinoh sürcem ins hasarsiz atlatiriz💆🏻♀️
littlemysunshine ElifLaren Mustela güzel bi krem mutlaka göğüs ucuna sürün👍🏻iki kullanımda bile fark oluyor.Çünkü o sarı kabuklar durdukça daha çok kaşıntı oluyor.Başlığı okuyunca demek ki sadece bende olmuyormuş dedim🙄Allahın izniyle bebişlerimizi kucağımıza alsak da kalmasa artık böyle şeyler🤗