Bugun cuma oldugnu unutp saat iki buckta doktoru ariym soruym demem kendi kendime.. doktorum ikide kapandi..
Iki gündr hafif karnm agriyordu bugunde sol kasigim arada bi batiyor sanki normalmi kizlar. Ilk hamileligm olunca heemen bir endişe olusuyor.. 12+2 haftlgz..
Sizlerde yaşadinizmi böyle syler?