sehri_hzr kullandığınız demir ilacını amacına uygun kullanın mesela ben kullandığım ilacı aç karna olduğu için kahvaltıdan 15 dk önce içiyodum hala yükselmiyodu değerlerim. Sonra okudumki yemekten en az 2 saat önce içilmeliymiş özellikle yumurta süt ve süt ürünleriyle arası baya olmalıymış çünkü süt ürünleri ilacın vücutta emilimini azaltıyomuş. Doktorum bana bunu söylememişti kendim farkettim ve dikkat ettim biraz daha düzeldi değerlerim