ideemirel Arkadaşlar ben bugün kontorle gittim Allah nasip ederse kızım olacak doktor organlarına bakarken iki böbreği de genişlemiş dedi başka bi şey demedi zaten değiştiricem doktoru fakat bu konu hakkında bilgisi olan var mı nedir ?
Nilaylks ideemirel benimde bebeğimin her iki böbreğinde genişleme var detaylı ultrasonda söyledi doktor amniyosentez yapabiliriz dedi istemedim her ay kontrolde kadın Doğum doktoruma hatırlatıyorum bakıyor Doğuma kadar çoğunlukla geçtiğini söylediler bebeğim erkek olacak erkek bebeklerde daha çok oluyormuş ama dediğim gibi çoğunlukla Doğuma kadar ya da Doğumdan bir süre Sonra geçer dediler
kelebek15 ideemirel ben de detaylı da duydum.bir çok bebekte rastlanan bir durum dedi zamanla düzeliyor galiba
Gzmkol Bana da böbrek büyümesi vAr denildi bitanesin de ama kısmetse erkek cocugumuz olucak ve erkeklerde sık karsılanan bir şey denildi 🤷🏽♀️ Sonradan duzelebılıyormuş inş öyledir ikiimiz icinde.. iyi dusunelim 🙏🏼
Cansu_yalcin2016 Banada oglumda demislerdi dogumdan sonra baktilar hic biseyi yok yanilmisiz dediler 2tane doktor bakti
Kumral5 İlk gebeligimde oglumda yani son haftalarda sag bobreginde genisleme vardi dogduktam snra komtrole getrdim 2 kere bakildi 3 aylik olana kadar sonra normale dondü korkmayin dogduktan bisure sonra normale donüyor 🌺