Kızlar doktor aklımı karıştırdı. Telefonla konuştuk. Adet gününde 126.000 çok fazla. 126 ise tamam ama binde bir sıkıntı var dedi.
Telefonda böyle birşey beklemiyordum.
Arkadaşımla aynı gün kan testi verdik. 2.080 çıktı. Doktoruna sormuş hamile değilsin negatif demiş.
Benim o zaman 126 oluyor di mi?