Sinemerdogan45 5 aylık gebeyim üç dört defa hastaneye gittim Erkek dedi doktor 11 haftalık ve 20 haftalık kadar erkek dedi şimdi bugün ayrıntıli ultrasona girdim kız dedi bende erkek dediler dedim yok kız dedi yanılma payı var mı
Sinemerdogan45 bus91 dedi dudak kısmı falan bana gösterdi dedi sen bile anlarsij kız olduğunu bende size sormak istedim