Kızlar peki bir konuda kafam karışık, doğumdan sonra kaç hafta daha idari izin var ? Eski sistem mi olacak yoksa yine ilaveten eklendi mi doğum izni ? Öğretmen olduğum, eylülde tekrar okula başlarım diye düşünüyordum ama şimdilik yazın da okul açık olacak denilmiş 🙄