Merhaba sevgili anneler bir Konuda yardımınıza ihtiyacım var gebelik şekeri olan hamileler düzenli ölçüm yapanlar şekeriniz ortalama kaç çıkıyor benim normal çıkıyor bazen yükseliyor en yüksek 160’ı o da bir iki kez gördüm ben de gebelik şekeri var mıdır gebelik şekeri olanların kaç çıkıyor 🙈 kafam çok karışık