Gulazer
Merhaba hamisler burda defalarca açılmış çatı muayenesi postlarini okudum çoğunluk çok agri olduğunu kötü geçtiğini yazdı bu beni çok korkutuyordu bugün haftalık kontrolum vardı 37+3 haftadayim Dr çatı muayenesi yapacağını söyledi başta çok korktum ama Dr çok nazik davrandı kendimi rahat birakmami kasmamami söyledi dediğini yaptım yaptığını anlatarak yaptı toplamda bir dk ancak sürmüştür çok şükür iyi geçti hiç korkulacak birşey yokmuş hiç kendinizi korkutmayin kendinizi sıkmadıginiz sürece hiç birşey yok😊
Betul43
Bnm ıkıncı gebelık hala korkarım o catıdan yarın olacm kara kara düşünüyorum nasıl olcam dye 40 haftlık bu arada bn :)
Gulazer
Sizin tecrübenizde varmis ben ilk defa yaptım hiç kendinizi korkutmayin kasmayin yeter bir dk bile sürmüyor zorlu bir süreç rabbim bütün hamilelerin yardımcısı olsun İnşallah sağ salim bebeklerimizin kucagimiza alırız inşallah 🙏