bus91 ha tamam sımdı anladım 😂bendr dıyorm ılkadım ayakkabısı nasıl bısey ben onu doktrmza sormustum ayakkabısız yere dırekt temas etse daha ıyı demıstı
kzıım 10 aylıkken yuruyodu ozamana kadar ayakkabı gıydırmedım hıc cıplak ayakla bastırdm genelde yere ,aksı halde duztaban denılen sey galına eger varsa doktr komtrldr farkedıyo ona uygun ayakkabılar var ondan onerıyolar 😇