Kızlar merhaba,
11 Martta çatlamam oldu ve reglime son 8 gün kaldı. Ama bende ne göğüs, bel ağrısı ne halsizlik hiçbir şey yok 🙄
Sadece 3-4 gündür affedersiz koyu beyaz bir akıntı var o kadar. Sizde hiç belirti olmadan hamileliğinizi öğrenmiş miydiniz? Ya da hamile değilimdir bilemiyorum 😣