Setenay Slm arkadaşlar. Bugün için randevu almıştık. Ultrasona girecegim hem rutin kontrol hemde cinsiyet merakı için. Acaba bu süreçte cinsiyet öğrenen oldu mu? Heyecanlanmalı mıyım?😂 yoksa beklentiye girmeden, tıpış tıpış mı gitmeliyim 🤗🤗 tşkler şimdiden
Gokhan_busra0911 Setenay doktorum erkekse 14. Hafta kız ise 16. Haftaya kadar kesin belli olur sizde 16. Haftada sayılırsınız yüksek ihtimalle belli olur ☺️ Tabi utanıp saklamazsa 😀
Papatyali 14+1de %80 kız tahmini demişti bize dr. Sizede bir tahminde bulunur bence 💗 hayırlısı olsun inşallah ❤️
sudamlasi Çok net olmasa da Dr un cihazı ve tecrübesi iyiyse öğrenirsin canım bu haftada bize 12+6 da kız denildi tabi kesin demedi Dr. Yüzdelik vererek söyler belki
Setenay Kızlar hepinize teşekkür ederim heyecanlandım 😂 tek tek cevap yazamadım k. Bakmayın randevuma yetişmeye çalışıyorum. Rabbim hepimizin evladını bize bağışlasın. Belli olursa :) yazarım yine. Çok Sağolun. Hepinize kolay hamilelikler diliyorum
Setenay ilkim19 yok ay göstermedi 😂 bi rahat uyuyordu ki sorma. Doktor karnımı sallamaktan bi hal oldu bana mısın demedi 🤣🤣 haftaya bi daha çağırdı
Berdemal Cinsiyet belli olmuştur ama göstermediğinde yapacak bir şey kalmıyor biz de sallaya sallaya öğrenebildik 12+4te öğrendik biz ama yanılma payı oluyor tabi o tarihte haftaya bebiş müsaade ederse öğrenirsin😊
Setenay Berdemal insallah canım sağlıklı olsunlar da. Bugün babası da ilk kez gördü :) cinsiyet öprenmiş gibi sevindik yine de
Bekleyenler Setenay doktorum 10.haftadan beri kız dedi. 16+5 bugün kesin kız dedi. Uygun pozisyondaysa öğrenebilirsin. Mesela bizimki bugün yüz üstü yatmış. Pek bi şey göremedik. 😊