Gamzebrb valla tam yerini bende bilmiyorum daha gitmedim 🙈 5 doktor var 3 ü erkek tercih meselesi ben erkeğe giderim hep. Ordan aldığım bizzat bilgiye göre bu 3 doktorun biri suratsızmış, diğeri çok tecrübeli işinin ehli ilgili dediler, diğeri kıvanç bey acıbademden geçmiş buna da mesleğine çok istekli hevesli çok ilgili dediler. Bi yoruma denk geldim Kovanç beyle ilgili devlet hastanesinde ilk defa hoşgeldiniz diyen doktorla karşılaştım yazmışlar 🤣 biraz uzun olucak ama geçen aylarda covid sebebiyle burası 8-5 mesai saatleri içerisinde çalışıyor kadın doğum ve çocuk hastanesi olarak başka branş yok, ama şuan acil servisi ve gece çalışmalarına devam ediyorlar. Doktor doğuma giriyor ama örnek vermek gerekirse ben Kıvanç beye gidicem gece doğumum olursa Kıvanç bey nöbetteyse doğuma katılıyor yoksa nöbetçi doktor ilgileniyor