Bsrdrdu1907 Nasılsınızz hamişlerr Salı günü gittim nstde sancı cıktı açılmam yoktu eve geldimm aşırı sertleşme var karnımda doğurmak istiyorummmm yatamıyorumm oturamıyorumm sizde durumlar nasıll 🤷♀️
ysfali06 Bsrdrdu1907 bizde 37+4 olduk bugün. Ne sancı ne açılma hiç bişi yoktu geçen cuma muayenede. Ama bu hafta karnım hep taş gibiydi ben gaz sancısı diye düşündüm ama İnş değildir doğum belirtisidir 😅😅😅 ilk gebeliğim olduğu için kasılmayı sancıyı anlamıyor olabilirim 🤷♀️
Bsrdrdu1907 ysfali06 Al bendende o kadar karında sertleşme öle fenaki gazmı die bende düşündüm alt karınada dokunamıyorum ne değişik oldum ya 🤣
ysfali06 Bsrdrdu1907 İnş gaz değildir de doğuma hazırlıktır biran önce gelir yavrularımız sağlıkla 🐣🌸