Princessmom 1 adet sonra gebe kaldım bende. Ama kürtajdan sonra adetim nerdeyse 70 gün sonra oldu, çok stres yaptım o dönemler. Yapışıklık mı oldu diye çok korktum ama çok şükür bişey yokmuş. Kasım sonu kürtaj olmuştum, şubatta bir adet gördüm, şimdi 5+4 hamileyim çok şükür. İnşallah sağlıkla ilerler bu sefer gebeliğim🙏🏻 Rabbim size de en kısa zamanda en hayırlı zamanda yeniden nasip etsin 🙏🏻