Bluesky01 7+4 haftalık hamileyim ve aniden sağ kasığıma ağrı girdi 1 2 defa oldu bu normal mi çok korkuyorum bişey olacak diye sadece doktorum kan uyusmazlıgı var kanaman olursa gel dedi ne yapayım sizce