Tazeannecik35 Merhaba arkadaslar bugün doktor kontrolüm vardı doktorum 2 hafta sonra 2 li tarama yapılcak herhangi bir şüphelenme vs görmezsem tarama sonucunda 3lü 4 lü önermiyorum boşa yaptırmaya gerek yok dedi siz yaptırdınız mı ?
Deniz2628 Tazeannecik35 o istege baglı benim doktorum da dedi ben yaptırmadım Allah korusun bişey çıksa moralin bozulacak 2. Çocugumda yaptırdım neler neler dediler çok şükür bi sıkıntı çıkmadı
Mlkrfk Tazeannecik35 2 Li 3 lü yaptırdım birşey çıkmadı 4 ü yapmadı o yüzden. 2 Li den sonra 3 lüyü kendisi yaptı ama tarama oranı 2 litre göre daha fazla olduğu için. Kendi kararınız ben çok pimpirikli bir insanım 4 ü kabul etseydi onu da yaptırırdım galiba 😇 ama aracım ve niyetim bir sorun çıksa bile çocuğum dan vazgeçmek olmazdı. Kendimi daha iyi yetiştirip geliştirreeek ona yetebilme ihtiyaçlarını ve beklentileri daha iyi şekilde karşılayabilme arzusu olurdu tamamen. 🙏🙏
metehaninannesiii Tazeannecik35 bende düşünmüyorum 2 li tarama testo yaptirdim ama 3 ve 4 lü tarama testo yaptırmayacam onun yerine detayli ayrıntılı ultrason dusunuyorum
Gizliyiiiz Tazeannecik35 canım bence tarama testlerini yaptırma cünkü bir kesinlik yok bu sefer kötü bişey cıkarsa allah korusun doguma kadar o psikolojiyi yasayacaksın sadece detaylıyı öneririm ❤️
[silindi] metehaninannesiii Bende öyle 😊 ikili testim çok şükür temiz çıktı. Detaylıya girerim artık tek
Seda-1 Tazeannecik35 banada aynısını dedi ve temiz çıktı yaptırmadım ayrıntılı yaptır kesin dedi yaptırdım onu