Arkadaşlar haftaya doktorum şeker yüklemesi için gel dedi ama çevrem resmen ikiye bölündü bu konuda. Yarısı kesinlikle yaptırma yarısı da yaptır diyor. Çok kararsız kaldım. Ama bende şeker olacağını da düşünmüyorum çünkü ailede kimsede yok ve ben 54 kiloyum. Sizce ne yapmalıyım şimdiden hepinize teşekkür ederim çiçeklerim 💜🌸🌺