Merhaba hanımlar; tam 3 gün önce birlikte erken gebelik testi yapmıştık, hatırladınız mı?
(Aşağıdaki postta bulabilirsiniz.)
Herkes hayırlı olsun derken, bense bir türlü sevinememiş. (Bir umuda sarılıp, tekrar üzülmekten korktuğumdan mıdır nedir?!)
12 Şubat son regl tarihi… Üstünden 36 gün geçmiş bugün. 16 Martta silik çizgiyi gördük, sevindik. 18 Martta negatifi gördüğümden sizleri rahatsız etmek istemedim.
Gelelim bugüne…
Ben de bir kabulleniş, “Silik çizgilere sitem” ve kapanış… Uygulamayı bile silmek!
(Düzensiz regl düzeni de ayrı bir dert, hepsi onun yüzünden!!!)
Dipnot: Hala gelen giden yok.
Nedenini bilmiyorum. İçimden geldi. Amansızca regl gelişini beklerken az önce ovülasyon testi yaptım. Pozitif!
Bu neyin nesi şimdi? Bugün mü yumurtlamış oldum? Biri beni aydınlatabilir mi?
Şimdiden teşekkürler ♥️
