2 kez yapıldı bana ilkinde düşük sonrası olmuştu iğneyi enjekte eder etmez baya yanma hissetmiştim işlem bittiğinde de hafif gıdıklanma şeklinde yayılıp dağılmıştı etkisi
- De 28. Hafatada oldu hiç hissetmedim sanırım yapan kişinin elinin de etkisi var🤷