Senbibaksana ben annemi yanımda istedim annem uzakta olduğu için daha iyi olur daha rahat ederim diye. Kaynanamda 2-3 günde bir geliyor keşke hiç gelmese lohusayken daha bir sinir olmaya başladım. Emzirirken ailecek başımdalar odaya gidiyorum peşime geliyor hepsi. Utanmasalar kayınpederimi de çağıracaklar bak bak diye! İçimi döktüm resmen 😂😂