fatos2404 bi çok kişi erken doğuma neden oluyo desede bende olduğumda dr sordum rahim ağıI kapalı herşey yolunda dedi şimdi 23+5 im hala oluyo büyüdüğü için ayağını kasığımamı getiriyo aceba diyorum ☺️ sola geliyor toaç gibi oluyor biraz elimi üatüne koyup hafif dokununca geri çekiyor bende ilk oğlumda sadece eşim elini karnıma koyduğunda toplanıyordu bu öyle yapmıyor kafası estimi toplamıyor ☺️