Piyorida Kızlar kasık ağrım içim magnezyum önerdi doktor.. siz kullanıyor musunuz? Bebeğe yararı sizce var mı?alayım mı? Demir vitamin kullanıyorum
BirMuallime Piyorida Bebeğe yararını bilmiyorum ama zararı yok , ağrılara iyi geliyor canım ben uzun zamandır kullanıyorum çok şükür ağrım sızım çok olmuyor.
Bloggeranne_93 Ben 15. Haftadan beri kullanıyorum canım de önerisiyle. Kimının kasılmaları erken baslıyor malesef. Keske erkenden kullanmak gerekmese ilaç sonucta ama ileriki aylarda kramplar cok artıyor
Piyorida Hafise şüphe duymak değil ki magnezyum u çeşitli tüm sebze ve meyveler de bulabiliriz..vitamin ve Demir kullandığım için magnezyum hapı da onlarla birlikte ağır olabilir diye düşündüğüm için..her zaman doğal yollardan beslenme yönündeyim
[silindi] Piyorida ihyscın varsa mutlaka kullan bnm bu gebelikte öylebi kas agrım krampım olmadı maden suyu içmen yeterli dedi doktor günde Bi tane içmeye çalışıyorum
Sedanindenizi Piyorida Bacakagrim ve kasik agrim oldugu icin dr banada verdi 1 aydir kullaniyorum. Resmen rahatlatti beni. Bir zarari olmadigini hergun ya da 2 gunde bir icmemi soyledi.
Eylosunannesi Bana da doktorum verdi canim bayadir kullaniyorum cok sukur agrim sizim yok, bence de kullanilmali.🌸