Hkk0809 Merhaba hanımlar 17 haftalık gebeyim doktor bugün beyinde dolmamış boşluk olduğunu söyledi kendi kendine dolabileceğini söyledi. Dolmaz ise gen testi yapacağını söyledi. Detaylı ultrason sonucuna göre… başına böyle bir durum gelen var mi?
hilal-50 Hkk0809 bende bu gün öğrendim 29 haftalık gebeyim bebeğimin beyninde boşluk şişlik ödem gibi bişey var dendi sevk verildi perinatolojiye gidicem ne olucak bende hiç bilmiyorum ama çok korkuyorum bu zamana kadar herşey yolundayken birden bire böyle bişey çıktı inşallah sağsalim alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏼
hilal-50 Hkk0809 benim bebeğimde çıktı 9.5 11 mm doktor korkulacak bi durum olmadığını söyledi bekliyorum artık yapacak bişeyim yok