zeynepylmz Kızlar 32+5 haftalık hamileyim ve hala kızıma bir isim bulamadım.Eşim Sıla olsun istiyor ama bana fazla dramatik geliyor bu isim.Rica etsem çok farklı olmayan isim önerir misiniz?
Misto zeynepylmz ben İklima koycagim kizima anlamida cok guzel isimde kulaga cok hos geliyor bence ve öyle cok yok bu isim yani cok bilindindik bi isim degil cok koyulan isimler güzel olsa bile herkesde duyuldugu zaman eskitilmis sıradanlaştırılmış geliyor bana
Buketttttt zeynepylmz buyuk kızımın adı Hira küçük kızım Lina oğlum egemen hepsi çok uyumlu smdi dördüncü geliyo cinsiyet belli olsun bakcaz bakalm
Didi6 zeynepylmz Sıla ismi gerçekten kibar ve hoş canım. Bana olumsuz bir şey çağrıştırmadı 😊 Kızın ilerde babasının çok sevdiği bir isim taşıdığını öğrenince çok sevinecektir. Bence kırma eşini.
mmavi zeynepylmz sıla banada gurbet anlamını çağrıştırıyor malesef. Eşinizi çok kırmak istemezseniz iki isim düşünebilirsiniz☺️