Melissatutar Merhabalar bugun doktor kontrolümde suyu fazla dedi meyve ve tatlı yasakladı başına gelen varmı 2 3 postta erken doğum falan diyor.
BsraC Melissatutar banada en başından beri fazla dediler, şeker olabilir dediler şeker çıkmadı. 38+1 olduk bi sorunumuzda yok çok şükür 🤲🏻